Tacos & vin :-)

Kvällen igår blev helt fantastisk, e såå kul att umgås med Jeannette o Magnus.. Vi åt tacos o drack vin o öl, satt i vardagsrummet o umgicks samtidigt som teven var på i bakgrunden som visade matchen mellan Barcelona o Atletico Madrid :-)
Vi tittade lite ibland o så spelade vi spel "Sista ordet" var väldigt roligt o framför allt med lite alkohol i kroppen haha...
En helt fantastisk kväll med andra ord :-)

O nu e det ca 2 timmar o 15 minuter kvar tills Jonas kommer hem, såå underbart.. Vad jag har längtat o saknat min stora kille...
Han kommer bli såå glad när han ser hur fint jag gjort i hans rum :-) Ja, jag har ju bytt rum, så nu har han Kaspers rum.. Blev jätte fint, o så var ju Kaspers rum större än hans förra så nu har han mycket mer yta.. :-) 
Längtar tills han kommer hem o ser min lilla överrasking..! :-)

Nu kom Jenny, så jag ska vara lite social nu :-) får återkomma om en stund... 
Tjing.! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0