Tandutryckningen :-(

Nu sitter jag här i soffan med underbara o drogade Jonas. Stackarn kan inte ens gå o behöver min tillsyn hela tiden ifall att han skulle säcka ihop...
Han for iväg i morse med Martin för att rycka ut tanden som han slog i förra veckan, han hade fått något att dricka o sen 4 bedövningssprutor, han hade reagerat på den första sprutan o blivit lite ledsen men sen var det okej. Han hade sagt lite aj när hon drog ut den...
Min duktiga kille..!
Nu sitter han här med sin Nasse i knät (som för övrigt var med hos tandläkaren) o en liten ask med den fina tanden i....
Han trodde nog att han kunde gå o så fastän han känner sig lite seg, så när han kom hem så satte Martin honom i soffan o sen gick vi ut o hallen o pratade lite.. Då kliver Jonas ner från soffan, o ramlar raklång ner på golvet.. Inget aj eller så, han bara låg där o såg söt ut, så fick jag lyfta upp honom i soffan igen..
Stackarn, undrar hur länge det sitter i?

Annars så måste jag berätta att Kasper har sovit 2 hela nätter nu :-) Igår morse vaknade jag vid halv sju för att han var hungrig o i morse vaknade jag kvart över åtta :-)
Det har varit sååå skönt.. Han gnällde lite vid fem när jag vaknade för ett toabesök så då trodde jag att han ville ha mat, men när jag gick o la mig sen så sov han igen...
Duktiga Kasper..
Så duktiga barn jag har... :-)

O nu ligger Kasper i sin babysitter o pratar massor o så tittar vi alla 3 på bolibompa..mysigt...

Nu ska jag återgå till barnen, får väl skriva mer sen när Martin kommit hem från jobbet...!
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0