Träning idag :-)

Såå skönt med lite träning idag nu när jag varit borta från det i 1 vecka, e ju så ibland.. Man kan ju inte förvänta sig att man ska ha tid 3 ggr i veckan varje vecka... Men men, idag var det i alla fall jätte kul att få komma iväg lite...
O stackars Jonas har blivit förkyld, nu på kvällen så bröt han ihop totalt när han insåg att han var lite sjuk.. Jonas gillar verkligen inte att vara sjuk :-(
Sötnosen..!
Jag vill dock inte gå med honom till dagis, för i så fall blir han säkert jätte sjuk tills dopet på lördag.. O det vill jag ju inte...
O så var prästen här idag, blev ännu mer nervös när vi pratade om dopet, shit det e ju snart...! Har lagt fram alla kläder som vi ska ha på oss, provat ut dopklänningen, beställt maten, så nu e det bara att vänta in lördagen...
Jag e sååå nervös...

Nä, nu ska jag vara social med Martin, vi tittar på "Oskyldigt dömd" & "Grey´s Anatomy" (stavas det så hahaha)
Tjing..!


Kommentarer
Erica

100% säker på att det inte är så...:)

2009-10-01 @ 19:01:15
URL: http://eriiicac.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0