Bvc..

I dag började dagen på bvc, Jonas var där för utskrivning, han vägdes, mättes o fick sista sprutan.
Stackarn blev såå ledsen när han såg sprutan.. Kände mig som världens elakaste mamma som tvingades hålla i honom trots att han skrek att jag skulle släppa o att han inte ville :-((
Men så fort sprutan lämnade hans kropp, så slutade tårarna rinna - då hoppade han i väg till lådan med prylar i för att välja 3 saker :-))
Jag skojar inte om jag säger att det tog honom en 100-dels sekund att gå från skit ledsen o i ren panik till jätte glad o ivrig :-/
Skumt, men bra, hihi.

Sen till Ugglan där han fick köpa sig något fint, för att han varit duktig o tagit sprutan.. En såg.!
:-))
Sen hem för att pyssla lite..
Stackars Kasper var jätte trött, så han fick en flaska välling o sen somnade han gott i sin säng, jag rensade bland lite papper o Jonas lekte med sin nya såg..
O så kom svärmor o Isabelle förbi en liten sväng..
När dem gick började jag med maten, Jonas fick välja - O vilken middag det blev :-))
Potatismos o fiskpinnar :-))

O nu sitter vi i lugnet o lyssnar till diskmaskinens härliga ljud :-))

Funderar på att avnjuta en kopp kaffe innan stormen börjar igen :-))

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0