Dagen idag :-)

Idag har jag hunnit med en hel del..

Jag började morgonen med att plocka lite o damma.. Jag måste flytta på lite saker här hemma, nu när Kasper förflyttar sig - han e verkligen överallt :-)))
Blev även en lunch med vännen Agneta :-)
O Martin tog med sig barnen samt grannen o hans barn på en riktig långpromenad, så då passade jag på att stor städa färdigt..
Sen gick jag till gymmet o gick loss 1 timme på Cross-trianern :-))) Underbart..
Sen hem o duscha innan jag for iväg till Davids tjej Thereses invigning av sin salong.. :-)) Mycket trevligt, tack fina Therese för en trevlig kväll..
Sen hem o laga middag o så bjöd vi hit dem på en bit mat.. Trevligt :-))

Jag fullkomligt myser när det e så fint runt omkring mig som det e idag..
O så mår man ju sällan dåligt av ett hårt pass på gymmet, känns sååå gott i kroppen :-))

Känns som om jag har hunnit med precis huuuur mycket som helst idag, dagen har ju varit jätte lång.
I morgon ska jag ta lite kort på grabbarna, o så blir det nog lite lek i parken oxå..

Nu, dags att kila vidare..

Tjing.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0