Drömmar...

....Jag har såå många drömmar och jag längtar såå tills dem blir verklighet.. Jag vet att dem kommer slå in, jag känner det på mig.
Det e spännande o vissa saker e mer spännande eftersom jag inte har en aning om hur det ska ske.. Jag vill nå mina mål, men vet inte riktigt hur..?!
Men en vacker dag så sitter jag där..

Sååå kul :-)

Förutom att jag drömmer mig bort så e jag fortfarande riktigt förkyld, inge kul alls... Känns som om en bil har kört över mig - det ömmar i precis varenda kroppsdel.. :-(
Martin o barnen ska i väg på tipspromenad, men jag stannar hemma.. Blir en sväng till Ica för att handla lite ingredienser till Jonas surdegskaka som vi ska baka idag :-))
Ska bli kul..

Nu e det dags för lite sömn för min del..!

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0