Dum, Dum, Dum...

Ja, kalla mig korkad, o så e det nog..

Jonas tok fina Softhellsjacka jag ordnat, har blivit för liten :-(
O e i princip oanvänd...
Inge kul alls...
Men jag har frågat våran granne om han vill köpa den av oss o så har jag fått ordna en ny, eftersom den första inte finns, den e slutsåld :-(
Men jag tycker inte att den e riktigt lika fin :-((

Den första jackan...

Såååå himla snygg..
Jag e sååå arg på mig själv som inte kan beställa kläder i hans riktiga storlek.. Så för att påminna mig själv så skriver jag det här... Fr.o.m nu så har Jonas storlek 122 i kläder...

O den nya jackan ser ut såhär..

Klart att den oxå e snygg... Men den andra var ju sååååå snygg..
Men men, gjort e gjort..
Nu hoppas jag att jag kommer bli lika nöjd med den nya som den första.. O ja, det kommer svida i hjärtat när grannpojken Axel kommer springandes i den första sen..
Men men...!!

Nu till ett annat problem..
Kasper kissar igenom alla blöjor.. O det e rätt kg på dem.. Jag förstår inte.. 
Det går flera byxor om dagen.
Så om någon har något tips så tar jag mer än gärna emot det :-)))

Nu städar Martin eftersom Kasper gjort fina kissränder på vardagsrumsgolvet när han skuttat omkring med blöta byxor..
O om en stund så får vi gäster.. Vännerna Jeannette o Magnus kommer hit på lite mat o teve-tittande..
Blir skit trevligt...

Nä, nu ger jag mig..
Ska sätta mig i soffan o tjura vidare.. :-(

Tjing..



Kommentarer
Erica

Vi har samma problem fast på natten, så trökigt att byta nerkissade sängkläder varje dag....funderar på att sätta på 2 blöjjor till natten :)

2010-04-11 @ 11:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0