Från början....

.....var det tänkt att jag, Martin o barnen skulle ha en egen mysig liten påskafton här hemma.. Men sen kom min syster med förslaget att ta med Jonas till Sthlm, så då sprack mina planer lite..

Så då bokade vi ett besök hos Martins mamma på långfredagen o sen ett besök hos hans pappa på påskafton :-))
Men så på påskaftons morgon så ringde telefonen, det var vår vän Magnus som frågade om vi ville komma till dem på kvällen..
Så vi hakade på, så efter besöket hos svärfar så gick vi till våra fina vänner Jeannette o Magnus :-))
Det var en väldigt lyckad kväll, o det var fler än vi som hade barnen med oss, så när klockan blev tillräckligt mycket så somnade barnen på olika ställen :-)) O vi vuxna umgicks..
Det var väldgt trevligt.. Blev en hel del prat.. :-))
O eftersom vi inte riktigt gillar att lämna bort barnen - så var detta en helt perfekt lösning :-))

Tack underbara Jeannette o Magnus för en jätte trevlig kväll :-))

O så slänger jag in en bild på Kasper o hans farbror Anders som togs igår hemma hos svärfar...

Fina dem e :-)))
(vi e på väg därifrån när kortet togs, därav mössan)

En väldigt trevlig påskafton, trots att Jonas inte var med.. Men nu e det bara 1 dag kvar tills min underbara älskade Jonas kommer hem..
O så har den stackaren slagit i tummen så han fått en blå nagel o så har han även legat i feber dem senaste dagarna, så han har inte varit så jätte pigg...
Men ska bli skönt att få hem honom - jag vill kramas massor..!!

Fick även veta en del saker igår som oroar mig.. Men jag hoppas innerligt att inget av detta upprepas någonsin, det skulle förstöra sååå mycket..
Jag skulle aldrig acceptera, jag skulle aldrig förlåta o jag skulle tappa allt mitt förtroende..
Det gör ont i mitt hjärta att ens tänka tanken..
För allas skull - VÅGA INTE ENS..!!!

Nu ska jag, Martin o Kasper bege oss iväg på en liten promenad, vi ska titta cyklar.. Jag e stort behov av en.. O har jag tur o hittar en fin, så kanske det blir premiär för Kasper redan i nästa vecka :-))

Min familj e mitt allt, mitt liv o allt jag lever för..!!
Jag gör allt för att skydda dem..!

Tjing

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0