Frukost...

Ja, då var Jonas lämnad på dagis :-) O jag har fixat frukost o lagt Kasper så han kan vila middag.. E dock inte så säker på att han vill sova, hahaha..
Men men, försöka går ju :-))

O ang mitt förra inlägg, så har jag fått en del oroliga kommentarer.. O det e inte menat till någon av er som kommenterat, ville bara säga det..
Vännen Jenny var här en sväng igår kväll o tog ett glas vin - hon undrade oxå...
Vill inte slänga ut någon här på bloggen.. Men jag tror att personen i fråga skulle förstå själv, men personen e definitivt ingen bloggläsare haha..
Ni som känner mig, vet vad jag menar..
Så då var det ur världen..

Idag blir det nog en lugn dag..
Kanske lite besök utav svärmor o lilla Isabelle i e.m, får se.. Jonas kommer säkerligen att leka med grannbarnen, dem har verkligen funnit varandra..
Det e kul. :-)

Nä, nu ska jag äta min äggmacka, innan ägget kallnar helt :-))

Ha en bra dag nu allihopa..

O tack alla underbara ni, för att ni finns :-)) Glad att jag har er..!!!

Tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0