Läskigt...

Det e läskigt när någon har en sån stor inverkan på mig.. När någon kan göra mig så ledsen o sårad som mamma..
Jag e en jävligt bra mamma...
Jag lär mina barn att regler e till för att följas, att ett nej e ett nej, att man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad, att man ska tro på sig själv, att man e duktig osv...
Men det e väldigt svårt att känna sig säker i sig själv, när någon slår undan mina fötter hela tiden..
När någon kommer med små små kommentarer, som fullständigt slår omkull mig.. Jag vet att det inte e illa menat, men det gör likförbaskat ont..
Det gör skit ont..!!
Jag vet inte hur länge jag kan tiga.. O tyvärr kommer bubblan spricka en vacker dag o då vet jag inte vad jag kommer säga eller hur allt kommer utveckla sig i framtiden..

Men detta e mitt liv, det här e min familj o det e jag som bestämmer..

Tyck o tänk vad fan du vill, men knip igen...

Tjing!!



Kommentarer
Anki

Det låter inge kul. Men du är världens bästa mamma! Fråga Jonas och jag tror absolut att han håller med. Och du kan nog fråga Robert också för det är väldigt ofta som jag får höra att du gjorde väldigt bra saker med Jonas. ;)

2010-04-01 @ 21:42:12
Irene - mamma till 2

Tack underbara Anki :-)



E sååå glad att jag har er i mitt liv..!

2010-04-01 @ 23:08:03
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0