Lite bilder :-))

Blev inget bloggande i går, hade fullt upp hela dagen :-))

Dagen började med att jag, Martin o Kasper följde Jonas till dagis, sen en liten promenad för att sen stanna till på Nockes för en frukost :-)
Sååå mysigt, händer ju extremt sällan att jag o Martin tar en fika :-)
Sen hem..
O så vankades det lek o bus med Martin o Kasper :-)

Toksöta Kasper kommer i full fart i hallen...
Underbar min :-)

Jag o Kasper myser :-)



O så vackra Kasper :-)
Den vackraste blandingen av mig o Martin :-)


O så kom lillasyster Sabina hit en sväng, alltid lika trevligt.. :-)
Här kommer en liten bild på barnen o Sabina strax innan sängdax...
Dem tittar på Arne Alligator på Youtube :-)

O så ville Jonas ta kort på mig o Sabina :-)
Så såhär fint blev det...
Ja, likheten e ju slående.........NOOOOT.... Hihihihi..


Sen var jag även iväg o fick lite manikyr :-)
Älskart..!
At jag inte har kommit på denna fantastiska hobby tidigare :-) E sååå underbart avslappnande att sätta sig hos Therese, prata lite skit o fa naglarna gjorda, händerna samt fingrarna masserade, oljade o ja allt vad hon nu gör :-)
Denna gången blev det rött ;-) lite sexigt..
Men nästa gång blir det blått - samma blå som på min tröja jag har på mig på kortet här ovanför :-)
Kommer bli skit fint..!
Givetvis lite nagelbilder förstås... Kanske inte dem bästa, men hallå....jag tar korten själv, hahaha..!!


Älskart.!!!!

Tar mig friheten att slänga ut lite smygreklam... :-)
Denna trevliga tjej som gör manikyren o mycket mer, finns det att läsa lite mer om på www.i4beauty.se :-)

Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet o mitt kaffe...

O så måste jag givetvis säga att JAG har den ABSOLUT finaste FAMILJEN :-))



Min underbara lilla familj... Mitt allt....Mitt liv...!!!


Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0