Myyyyys..

Idag har det varit en lugn dag... Men ändå känner jag mig så himlans trött, jag e helt slut i kroppen.. :-/

Dagen började med lite lek med lillasyster Sabina, vännen Malin o barnen.. Sen åkte Jonas i väg med Malin o hennes grabb till Lidköping.. Tyckte han var jätte skoj..
O så for jag i väg en sväng till Skövde med fina Jenny o Sandra, så trevligt.

O nu sitter jag här. Har nyss ätit middag, känner mig ganska uppblåst o illamående, usch... Inge kul alls..
E rädd att det kanske e ett migrän anfall på gång :-((
Men jag har laddat med migrän medicin ifall att..

Har även tagit kort på mina skatter idag :-))
Så här kommer 2..


Tänk att dessa 2 underbara grabbar kan göra mig såå trött i kroppen.. O särskilt en dag som denna, när allt har varit sååå lugnt.. Det e konstigt..!!
Jonas har knappt varit hemma o Kasper har varit underbart go..

Mina underbara grabbar, vad vore jag utan dem??
Ingenting..!!
Älskar att älska dessa underbara små liv..
Mina prinsar.. Bara mina prinsar..
Det vackraste jag har..

Nu, dags för annat skoj.. :-))

En liten bild på mig :-))
Hahahaha...

Nu dags för teven...

Tjing.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0