Nu e det gjort.. :-)

Har tagit lite bilder på barnen idag... Dem finaste barnen på jorden :-))) O dem e mina :-)

Först ut e en bild på en nyvaken kille med sina nya utekläder :-)
Nya fina jackan o nya mössan :-)
Hahaha, charmtroll..

O så en bild utan utekläderna...

O så fina Jonas :-)

O så en klockren bild på Jonas snygga stil när han tittade på film tidigare idag :-))


O nu har Jonas nyss åkt i väg med sin vän Alice o hennes mamma, pappa o lillebror.. Dem bjöd med honom till Vara Konserthus på Teater :-))
Sååå kul ju..!
Ska bli spännande o höra vad han har o berätta när han kommer hem..

Hahaha.. Nu medan jag sitter här o skriver så frågar Martin var Kasper e.. Sen flyger han upp ur soffan..
Hahaha, underbara Kasper har studsat in i vårat sovrum o hittat en sladd :-)))
Åhhh, vad jag önskar att jag kunde lägga ut filmsnuttar..
Han e störtskön när han studsar runt :-))
Han liksom rullar höften på något sätt..!!

Nu ska jag se reprisen på Talang 2010.. :-))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0