Påskafton...

GLAD PÅSK till alla mina underbara vänner..!!
E sååå glad att jag har er :-)))

I dag bär det av till svärfar på lite påskmat, sen ikväll så kanske vi går till vännerna Jeannette o Magnus...
O förresten så var jag på nya utestället Mangos igår en liten sväng..
Dem har fått det riktigt nice där inne... O så valde jag att gå när det var 25-års gräns, hahaha..
Riktigt illa..!!
O ändå helt i min smak :-))
Ja, jag har blivit sådär gammal att jag känner mig alldeles FÖR gammal när det e 18-års gräns, hahahaha..
Men men..!!
Kände mig inte gammal igår i alla fall :-)))

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng, vi ska ut o promenera lite :-))
Kanske kolla efter en vår jacka till Kasper :-))

O så en bild på 1 av dem vackraste killarna i världen...

Måste tillägga att jag saknar mig tokig efter Jonas.. Idag när jag ringde så hade jag gråten i halsen o tårar i ögonen redan innan han kom till telefonen..
Älskar mina underbara barn sååå fruktansvärt mycket att det gör ont i kroppen..!!

O så luktar våra påskliljor sagolikt gott här hemma.. Underbart..!!
Nu måste jag hoppa in i duschen, Martin tjatar, hahaha..!!

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0