Rörd till tårar...

Vilken fantastisk sångröst mannen på Talang 2010 har... Vi har fått vår egna Susan Boyle :-))
Underbar han var..
Längtar redan tills jag får höra honom sjunga igen.. :-)




Idag har vi varit på middag hos Martins mamma o hennes man.. Alltid lika gott med påskmat :-))
O Kasper fick ett påskägg fyllt med fina saker...  :-)))



O jag bara ÄLSKAR alla dessa härliga mönster på kläderna :-)))
O så e jag ett stort fan av färgerna grönt o blått :-))) Underbart..!!

O så en liten bild på gossen som ska ha detta fina på sig :-))

Våran sötnos... 9,5 månad nu :-))) Börjar bli stooora killen..!!

O nu när jag gick igenom kameran så hittade jag några kort som fina Jonas tagit :-))
Såååå charmigt..
Så jag slänger in några här för skojs skull..!!

O så en närbild på dem båda :-)))


Nu ska jag kila vidare..!!

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0