Skruvat...

Ja, ibland blir det bra skruvat i skallen.. Man tror att allt e på väg till det bättre, men sen händer något som gör att man tvivlar...
Ja, jag tvivlar... Kommer nog fortsätta göra det..
Det går inte att vara säker, inte nu... E det det bra, som e äkta eller e det det som e mindre bra som e äkta.??
Jag vet inte..!!
Jag kan i alla fall inte göra något åt det..
Jag har försökt..!!

För övrigt så har jag haft en underbar dag :-))
Jag började dagen där gårdagen slutade :-)) med gymmande... Sååå underbart.. Sen en härlig promenad med vännen Erica o efter det så var jag bara tvungen att följa med henne hem en liten sväng o kramas med hennes fina Simon...
Han bara satt där o mös i min famn.. Gos-ungen där..
ME LIKE.. :-))
Tack fina Erica för en trevlig f.m...

Sen hem o äta lunch...

Sen var det dags för en sväng till lekparken med barnen o så vännerna Ann-Sofie + barnen o Jenny+ lille O.. Sååå härligt att vara ute några timmar o bara myyysa..
Sen hem o fixa mat :-))

Snart e det dags att lägga Kasper.. Gosekillen har farit runt på rumpan massor idag :-)
Han sitter rak i ryggen, gungar med höften o liksom gungar sig fram, hahaha...
Ser störtskönt ut :-))

Nä, nu ska jag surfa vidare o fortsätta mitt kaffedrickande..

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0