Sol, sol, sol...

Idag har jag, Martin o barnen varit hos vår vän Marie o hennes dotter Ebba o lekt lite.. Jonas kompis Alice bor ju granne med dem så hon kom oxå ut o lekte lite :-)
Sååå kul..!!

O så ska underbara Martin åka på klassresa med jobbet idag o kommer hem på tisdag.. Feg o känslig som jag e, så har jag bett vännen Jenny att sova över hos här.. 
Jag vill inte riktigt sova själv :-/
Tycker det e lite läskigt..!!
Så ikväll ska vi mysa :-) 
Blir nog till att ta lite kort oxå..!

O så ska vi kanske leka lite med David o Isabelle oxå.. :-)

O till fina Erica som kommenterade inlägget innan.. Ja, det e nog lika bra. Bättre 2 st än ingen, hahaha.. Jag förstår inte. Jonas hade tendensen att bajsa ur blöjorna, så det liksom var bajs upp till nacken ibland.. Men kissa ur blöjorna???

Nu e maten klar.. :-)
Spagetti o köttfärssås, mmmm... Alltid lika gott..

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0