Trött....

Ja, tröttheten har kommit som ett slag i ansiktet.. I går var jag obeskrivligt trött i kroppen, förmådde mig inte att göra mer än nödvändigt, så när Martin kom hem från jobbet så slog jag mig ner i soffan..
O jag reste mig nog inte många gånger..

Jag kom dock i väg till både bvc o Öppna förskolan med barnen :-))
Kasper växer så det knakar.. Underbart..
Han gick ju ner ca 500 g när han var sådär dålig för 2 månader sen, men nu hade han totalt gått upp 1,2 kg sen dess :-))
Duktiga killen..
Han e dock ingen tjockis, men det har inte Jonas heller varit.. Ska bli spännande att se vad Kasper väger vid 1-års dagen.
Jonas var en riktigt liten tunnis, han vägde 9,3 kg på 1-års dagen.. :-)
Mätte Jonas i går o han har blivit hela 120 cm lång :-/ Han e ju inte längre än andra i hans ålder, men han har vuxit sååå ofantligt mycket dem senaste månaderna..
Lite läskigt..

Jag gjorde den där grejen, när man ska räkna ut hur långa barnen kommer bli..
Så jag tog min längd + Johnnys längd, delade det på 2 o + med 6 = Jonas kommer då bli ca 175,5 cm :-))
så tog jag min längd + Martins längd, delade det på 2 o + med 6 = Kasper kommer då bli ca 178,5 cm :-))

Blir kul o så se om det blir så.. :-))

Tillbaka till min trötthet..
Jag brukar alltid gnälla på att Martin lägger sig så tidigt.. Men i går var det min tur, kl 22 var jag såå trött att jag kunde ha somnat ståendes.
Jag la mig i sängen o fullkomligt däckade av trötthet.. O vaknade i morse kl 10..
Jag känner mig fortfarande trött i kroppen.. Tror att jag har gjort liite för mycket den senaste tiden.. Kan vara kroppens sätt att be mig tagga ner lite grann..
Så jag ska prova det nu..

Börjar det med en middag hos svärmor i kväll. Jag o barnen går dit, Martin ska på lagfest o kommer senare, så går vi hem gemensamt..

O så lägger jag in en bild på en liten kille som inte har någon vattenskräck längre :-))
O såhär glad var han efter sitt bad tidigare idag :-)

Nu ska jag fortsätta min vardag :-)) O snart kommer efterlängtade Martin hem.. :-))

Tjing.



Kommentarer
carita

haha,ja det där med längd stämmer ju inte på peter han och jim ska bli 1,87,och peter är nu 1.95 och växer fortfarande,så hm,men visst skulle det var kul om jim blev lång han med,men kanske inte så lång som peter,hälsa grabbarna. kram

2010-04-18 @ 14:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0