Ullared :-)

Som synes så blev det ingen Egypten resa för oss idag.. Igår kväll fick vi veta att planet ställts in :-(( Inte så himlans kul direkt.. Men men..
O som jag sa innan, att efter Egypten resan så skulle jag ta en tripp till Ullared :-)) O eftersom det inte blev någon resa nu så for jag o vännen Malin o hennes son till Ullared..
O jag hittade såååå mycket fint..!!
Tyvärr blev jag väldigt besviken på byx-sortimentet, fanns liksom inga byxor i storlek 122.. Jag hittade 4 par, så det får räcka ett tag..
Jag hittade i alla fall till oss allihopa.. :-))

Men något som jag blev riktigt nöjd med var ytterkläderna :-))
Här e alltså Jonas nya allväderställ..

O så den nya sfthellsjackan...

Det syns inte så väl på bilden, men softhellsjackan har samma färger som den tidigare jackan, som jag tyvärr fick sälja till grannen...
Den e alltså mörkgrå med gul/gröna fyrkanter..
Såååå snygg i verkligheten..

JAG E SÅÅÅÅ NÖJD..!!!!
Äntligen har jag hittat dem ytterkläderna som jag ville ha till Jonas :-)))

Glad men väldigt trött e jag nu.. Det tar verkligen på krafterna att åka fram o tillbaka till Ullared..

Tack så mycket Malin o lillgrabben för en helt fantastisk dag :-))

Nu...
Dags för sängen.. :-))

Tjing..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0