Äventyrslandet...

Ja, eftersom jag varit så trött det senaste, så har jag helt enkelt inte orkat lägga ut en massa bilder...

Men vi var på Äventyrslandet med våra vänner Eva o Johan o deras grabbar Kevin o Douglas för ett tag sen :-)

Härliga dem e :-)))

Det var en hel del roliga grejer för dem stora grabbarna i alla fall, Douglas kunde leka lite, men Kasper ingenting, hahaha... Men men, så e det när man e minst :-)
Det var härligt väder, förutom att det var lite kallt.. Jag var beredd med regnjacka ifall regnet skulle komma, men inte på vinden, hihi....
Led även av stark pms, men försökte verkligen att ha kul :-)
 
Här e jag o en del av Döskalleön...

O så Jonas o Kevin som leker lite på Döskalleön... Jonas blir puttad av Johan på ett ben... :-/

Martin o Doglas gick på stubbar över vattnet till den stoora Döskallen :-)

O så Jonas när han försökte våga att åka linbana, men inte vågade hur många ggr han än försökte...
SÖÖT..!

Jonas, Kevin o Douglas hoppade studsmatta :-)
(o Eva o Johan oxå, men det e en annan historia :-))) )

O en jätte fin bild på Johan o Kasper... Av kortet att döma så syns det ganska tydligt att Kasper inte var sådär jätte glad den här dagen, hahaha..

O så var det das för lite bilåkning :-)



O så en sväng i dem stoooora hoppborgarna :-)



Sen gav det av på lilla Arn-rundan :-)
Här har/ska vi skjuta pilbåge.. Johan började fick 2 poäng, Martin fick 3 poäng, Eva fick 15 poäng (tror jag) o jag fick 2 poäng, hahaha... Var ju jätte svårt ju.. :-)
Men så nu kommer en rad med bilder i alla fall...
 





O så lite bilder från när Jonas o Kevin hoppade i hö :-)


O sist men inte minst....
En fantastiskt skön bild på underbara Eva :-)

Ja, det var den dagen i bilder... :-)


Tjing..




 



Kommentarer
Eva

Haha jo då, det var hela 15 poäng jag fick. Riktigt gött att klå dem. Haha det kan jag leva på länge. Va kul vi hade och framförallt dem större killarna. Kram

2010-08-07 @ 07:38:19
URL: http://regeenas.wordpress.com/
Irene - mamma till 2

Ja, jag försökte mitt bästa, men pilbåge e inte riktigt min grej, haha..

Ja, det var jätte kul, får göras om framöver :-)

Kram

2010-08-08 @ 12:52:08
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0