Barnens dag..!

I lördags var det barnens dag här i Skara :-) Alltid lika roligt  :-)
Så här kommer lite bilder när barnen hoppar i hoppborgen....





O Kasper med sin underliga blick.... :-)

Jonas kompis Thea var oxå med :-)


Tack så mycket, Michis, Thea, Erica, Emilia, Anna, Alicia, Sandra, Jonas o Kasper för en heeelt fantastisk dag :-)
Det var sååå kul att leka med er allihopa, får vi göra någon mer gång :-)

Igår var det storstädning på schemat, o det känns såå gött idag när det e rent o fint hemma..

Jonas har varit i skolan, men när han kom hem så var han alldeles darrig på rösten, o när jag satte mig ner intill honom så såg jag att gråten var nära.. :-(
O så kom det... Han bröt ihop..
Jag frågade hur det varit i skolan idag o han svarade: "Bra, men jag får inget vatten där..!"
Stackars Jonas, han var sååå törstig...
Så vi kom överens om att han ska få ta med sig vatten till skolan.. :-)

Kasper går på dagis själv nu, o det går jätte bra.. Men han blir sååå trött efteråt o kan sova upp till 3,5 timme när han kommer hem.. :-)

O jag, ja jag har varit lång ledig nu, men i morgon bär det av till jobbet, ska bli skönt.. Trivs ju så bra där :-)

Nu ska det läsas lite bloggar som står mig varmt om hjärtat :-)


Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0