Dagar som gått....

Ja, det har som synes varit fullt ös det senaste... Jag har jobbat, Kasper har haft inskolning på dagis, Martin har jobbat o så har han haft en match o så har vi umgåtts med en del vänner :-)
Inte så lätt att hinna med bloggandet då, hahahaha..

Men här kommer i alla fall en bildbomb från dem senaste dagarnas lek :-)

Älskade Michis provar Kaspers keps... Går sådär, skulle jag säga :-)

David o grannen Fredrik står o pratar, men David var inte nöjd med bilden jag tog innan, så nu modellar han så gott han kan, hihi...
Det blir skit-bra David :-)

Vännen Jenny var oxå med i lekparken :-)

O Kasper var i full gång :-)

Jag o Michis, hahahaha....
Jag skulle ta ett kort för att se hur jag såg ut i solglasögon, o när kortet var taget, så visade det sig finnas en annan person med på bilden, hahaha...

O, oj vad dem leker i lekparken :-)))


O så bar det av till Öppna förskolan :-)

Där fanns det 2 såååå söta prinsessor... :-)
Sååå fina dem e, Isabelle o Thea :-)


O det fanns 1 busig liten Kasper :-)

Tittut i stugan :-)


Ja, det var lite lek från dem senaste dagarna :-)

Nu vankas det fredagsmys o så jobbar jag helgen, men sen e jag leeedig i 9 dagar, åhhhh, så skönt det ska bli :-)
Älskart..!! :-)

Nu ska vi bege oss till Ica, måste köpa lite fredagsmys, kommer lite bilder sen från våran myskväll..

Fina Jonas har varit hos frissan oxå, måste göra sig fin inför skolstarten...
Bara 3 dagar kvar nu....... Spännande.... Läskigt.... Nervöst......Men kul :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0