Ingen sovmorgon inte..

Nä, nu när skolan e igång så e det tidig morgon som gäller, varje dag.. :-) Men det e kul..
O nu på förmiddagen så blir det frukost med vännen Michis o min syster Sandra :-) Blir mysigt...

Nä, ska klä på mig lite, ca 20 min kvar tills jag o Jonas beger oss till skolan, o idag efter skolan så ska Jonas få ta med sig en komis hem :-) Det blir kul...

O så håller vi tummarna för att det blåser liiiite mindre idag än vad det gjorde igår, hihi...

O Jonas hade sin fotbollsträning igår, deras träningsmatch vanns av hans lag med 7-0, det var inte illa :-) Han e sååå duktig..
O när han tappar orken o krafterna så står jag där intill med lite superkraftsvatten :-)
(e visserligen bara vanligt vatten, men jag säger att det e superkrafter där i, då tar han en klunk o så orkar han alltid liiite till) :-)
Det e okej va, att lura sina barn, lite..??

Nä, nu drar jag... Måste till SKOLAN :-))))

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0