Jag till Jonas i affären....

Jag o Jonas handlar godis i affären, vid lösviktsgodiset...
Jonas tog godisspaden, när han grävde i lådorna så grävde han från höger till vänster o vääldigt många godisar ramlade ut..
Då tittar jag på Jonas o säger:
"Nej, inte så... Kör utifrån o in"

Hahahahaha.... Intill mig står en massa människor, ingen har säkert reagerat på det jag nyss sagt, men jag själv blev såååå full i skratt... Så där stod jag, med godisspaden i ena handen o godispåsen i andra o fnittrade som aldrig förr...

Hahahaha, ja jag kanske har lite dålig humor men men..




Läst på facebook: Varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök...
Blev lite full i skratt där oxå.. :-)

Tjing..



Kommentarer
Eva

Haha du har sjuk humor du Irene. Men tack för sällskapet igår. Kram

2010-08-21 @ 07:57:38
URL: http://regeenas.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0