Jahaja...

Då var man 830 kr fattigare... Jäkla tandläkare till o vara så dyr... Men men, 1 år kvar tills nästa gång :-)

Nu har jag unnat mig en vääldigt god frukost tillsammans med lillasyster Sandra, o nu vilar jag lite innan det e dags att hämta Kasper på dagis o sen Jonas i skolan.. Funderar på att kanske lämna lilla Skara idag o åka o shoppa lite, behöver nya skor..
Har tänkt börja promenera lite på morgonen, men mina skor e ju alldeles trasiga :-( O jag e såå förbaskat dålig på att handla ordentliga skor o kläder till mig själv, tänker ju bara på barnen.. :-)

O på tal om kläder till barnen...

Här e den fina jackan som jag klickade hem till Kasper :-) Fick den igår o den e sååå fin :-)

Har tvättat upp den nu, så idag blir första dagen den används :-) Snygg o billig, kan inte bli bättre :-)

O måste tillägga att jag har världens finaste systrar, har varit skit kul o haft er här denna vecka :-) Meee likee a lot..

NU ska jag fixa i ordning det sista, sen drar jag till Kaspers dagis :-)))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0