Jonas på väg till sin allra första skoldag..!!

Jonas på väg till sin allra första skoldag..!!
Såååå fin..!!

Bilden e ganska ljus, men bara att vinkla datorn lite :-)))

Han älskar skolan, han har jätte kul, hittills i alla fall o det känns bra.. Ska bli spännande när veckorna får gå lite o han lär känna dem andra i klassen lite bättre :-)

Själv så har jag verkligen fått känna på egentid.. Jonas i skolan o Kasper på dagis, vilket betyder att jag har kunnat umgås o fika med mina vänner, o i morgon blir det en promenad med min fina Martin - vi ska titta o lyssna lite inför det kommande valet :-)

Ja, vad ska man rösta..?
Blått eller Rött..??

O Kaspers inskolning går fint, i morgon ska han prova vara där alldeles själv :-) O på torsdag ska han få sova middag där :-)

Nu har det varit nattning av barnen o jag funderar på att gå en liten kvällspromenad :-)

Tjing.. 


Kommentarer
Agneta

Fin han är! =) och jag håller med jeansen var riktigt snygga!! :p

2010-08-24 @ 23:50:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0