Min fina lilla prins....

..... har blivit stor... KASPER GÅR NU.!!!
Underbara äskade unge... Han e såååå söt när han går oxå... Ska försöka få en bra bild på det så ska jag lägga ut den här..!!

O så en annan nyhet... För en liten stund sen så ringde läkaren som tittade på Kasper för någon vecka sen ang hans buckla i huvudet o hans astma..
Hon berättade att älskade Kasper har äggallergi, o att mycket av hans tidigare besvär säkert berott på det.. :-(
Så nu blir det till att ringa upp till deras allergisköterska för att få reda på hur hans äggfria kost ska se ut o vad det innebär osv...

Trist att han får köra lite specialdiet, men samtidigt såå skönt att äntligen få veta...!

Just nu e Martin o Kasper ute på en promenad, Kasper behövde vila lite.. Jag o Jonas ska strax bege oss ut tillsammans med grannen o hans barn o så kommer Jonas kompis Kevin, hans mamma o lillebror oxå :-) Blir trevligt...

O i morgon e jag äntligen klar med jobbandet för några dagar... Efter 8 jobbdagar med 1 ledig dag där emellan, så känner jag mig heeelt slut i kroppen... 

Jag har även fått lite förlängt, inte mycket men några veckor extra i alla fall, sååå skönt.. 
Blir en liten jobbig vecka med mina o Martins arbetstider, men det får funka ändå...
Ska kolla lite med barnvakter, någon frivillig??? 
Bara att säga till i så fall, hahaha.. :-)

Nä, nu ska jag surfa vidare..!!

Tjing.. 


Kommentarer
Mixx

Jag finns alltid ;-)

2010-08-12 @ 17:52:42
URL: http://mixia.blogg.se/
Irene - mamma till 2

Tack gumman..

Rar du e :-)

2010-08-12 @ 20:08:44
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0