Min stora kille :-)

Älskade underbara Jonas... Bara 2 dagar kvar sen sitter han i skolbänken :-/
Känns såååå konstigt, men ska bli väääldigt roligt o spännande.. :-)

Såååå fin han e... :-)


Nu e det dags att kila iväg till affären, ska inhandlas present, Jonas ska på kalas idag.. O jag, ja, jag har försovit mig idag, kom 5 minuter försent till jobbet..
Men men, nu e jag hemma o mellanlandar innan jag börjar jobba igen kl 16:30 :-)




Stackars Kasper har 39 graders feber.. Tror det e tänderna, e ju en 6:e tand på väg nu...

O så en hälsning från Kasper.. :-)
z5gffffffffknjggxbvtryäö.





O så har jag glädjen att få berätta att Martin har fått ännu en liten kusin.. I Torsdags förmiddag föddes en liten flicka, som jag tror kommer få namnet Agnes :-)
Hemma väntar bröderna Arvid o Axel... :-)
Ska bli sååå kul att få träffa henne...

Stoooort Grattis till Linda o Bjarne från oss :-)

Tjing..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0