Mycket nu :-)

Ja, det e allt en del att göra om dagarna :-)

Idag var det inskolning på dagis för Kaspers del, sååå roligt... Han lekte med alla deras leksaker, kände lite på fröknarna o åt lite sand :-)
O såhär fin var Kasper när vi begav oss till dagiset...

O Kasper har även börjat pussas, sååå mysigt.. O här e han i full gång med att påbörja en puss till Jonas, varpå Jonas inte e sen att hänga på..
Ser nästan lite romantiskt ut, hahahaha...

O så en myysbild på mig o Jonas oxå :-)

Jag har haft en helt fantastisk dag idag med mina underbara söner :-)

O så har vi lekt med vännen Michis o hennes dotter Thea.. :-)
Jätte kul... Så som det alltid e.. :-)
Det började med att Jonas fick vara hos dem idag när jag o Kasper for till dagis, o sen när vi var klara där så begav vi oss tillbaka till dem, o så blev vi kvar där i några timmar :-)

Ja, det har blivit en hel del lek, o det har varit skönt eftersom jag varit ledig i 3 dagar nu, men i morgon e det dags att jobba igen.. Ska bli skönt, nu när man har laddat batterierna lite...
Bara 4 arbetsdagar kvar, sen ledig i 10 dagar... :-)))

Nu ska barnen nattas o sen e det lite filmdags för mig o underbara Martin :-)

Tjing..


Kommentarer
Eva

Det var verkligen en romantisk bild på grabbarna. Dem är juh så söta

2010-08-17 @ 06:54:26
URL: http://regeenas.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0