Ojdå, inte såå smart ;-)

Ja, själva tanken på att åka till vännen Eva igår efter jobbet o dricka lite vin, lät himlans kul... O det var himlans kul :-)
Men när kl ringde 6:20 så var jag inte såååå fräsch, hahaha...
Men, jag släpade mig iväg till jobbet o nu har jag gjort första halvan av dagen... Sen i morgon e jag ledig :-)
Att man kan bli så påverkad av en flaska vin, konstigt.. :-)
O här e en bild på mig från igår kväll :-)

Ni ser ju själva hur kul vi hade... :-)
Tack Eva för en väldigt trevlig kväll, måste helt klart göras om snart igen :-))

Blir en lugn kväll i kväll, ska bara mysa med Martin o barnen.. :-)
Nä, nu måste jag vila lite ;-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0