Snart, snart...

........ Beger jag mig till jobbet, för ett skönt pass på ca 8,5 timme :-)))

O så har jag suttit o tittat igenom in bästis systers blogg lite, o hennes syster har lagt ut en liten video på henne när hon sjunger Waterloo, hahahaha...
Du e fantastisk gumman... Idol nästa :-)
Jag bara måste länka till bloggen här www.inasdekor.blogg.se o inlägget heter: " Kärleken till allsången" ligger ganska långt ner på sidan, men helt klart värt att se :-)
Det e min bästis det, hahahaha...
You go girl :-)

Idag har vi storstädat här hemma, så nu e det härligt rent...

O så lite bilder...

Först ut e coolaste Kasper... :-)

O så en väldigt fin bild på Jonas, som e så naturlig en bild kan bli :-) o helt taget i sin situation..

Tänk att just jag blivit välsignad att få dessa 2 vackra skapelser... Att just jag får vara deras mamma... Att just jag får älska dem så som bara jag kan..
Att dem blivit det vackraste, underbaraste o mest värdefulla jag har...
Att inget annat än deras välmående e det enda som betyder något... Att jag får äran att vara med o uppfostra dessa killar till 2 helt egna individer.. :-)

Tänk att man kan älska såhär...


Tjing...


Kommentarer
Mixx

Hahahaha ja det är klart att man ska bjuda på sig själv ;-) Å den bjuder jag verkligen på haha man säger ju att ett gott skratt förlänger livet, tänk va många liv jag förlänger :-) Dessutom är jag grym på allsång...yeah.

2010-08-08 @ 10:02:04
URL: http://mixia.blogg.se/
Irene - mamma till 2

Hahahaha, helt rätt gumman.. :-)

2010-08-08 @ 12:50:03
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0