TITTA :-)

Ja, nu har det hänt igen...
Kasper lär sig saker... :-) Men inte det ni tror inte....

Han har lärt sig en egen udda KRYP-TEKNIK...

Jag har gått o väntat på att han ska lära sig gå, o så börjar han att krypa... Hahahaha..


Hahahaha......Underbara unge...

O så en bild på världens finaste/läskigaste 6-åring :-)


O så en liten bild på mig o Kasper... Vi var ensamma hemma i veckan, då Jonas o Martin for till Torsö o sov i sommatsuga med grannen o hans barn :-)

Min lilla goding :-))))

Nu ska jag sova middag lite, e såååå trött...
O i kväll väntar mat o mys med Jenny, hennes mamma + Gunnar, jag, Martin o barnen :-)
Blir mysigt...

I morgon så börjar min jobbhelg igen :-)

Tjing..

Tjing..


Kommentarer
Eva

Vilken härlig kryp stil han har. Han är juh för go Appe;-) kram

2010-08-07 @ 07:28:19
URL: http://regeenas.wordpress.com/
Irene - mamma till 2

Haha, ja.. Han e lite egen helt enkelt :-) kram

2010-08-08 @ 12:50:50
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0