Egypten :-))))

Här kommer fina o underbara bilder från våran fantastiska resa :-)

Jonas vid poolen..

Vi ute på en restaurang..


David o Therese..

Min o Jonas goooda efterrätt..

David :-D

Barnen badar o snorkling pågår i poolen :-)

Finaste Martin solar lite..

Linda o Fredrik spelade lite kort med barnen..

Jonas glider ut på vattnet..

David o Martin..

Jag e en aning skeptisk till att smaka på Paricias drink, hahaha..
 
Fina Jonas..

Alla dagar var inte lika varma :-)

En liten trollslända flög förbi :-)

Martin o David överöstes med syskonkärlek, o kunde helt enkelt inte stå emot :-D

Solning pågår :-)

Jonas har hittat något riktigt coolt (hans egna ord) att posera intill :-)

Det kommer komma fler bilder, men det får bli en annan dag... :-)
Avslutar i alla fall med en bild på mig o mitt livs kärlek när vi sitter på Egyptens flygplats o väntar på vårat försenade flygplan :-)
 


Tjing...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0