En mysig dag :-)

Idag har vi varit hos Martins moster Linda o hennes familj, var väldigt trevligt :-) Martins mormor Anita o hennes man Åke kom oxå förbi på lite fika.. :-)
Blev en hel dag.. Jag trodde att vi skulle vara hemma till e.m men vi var inte hemma förrän kl 18.. Så nu har vi nyss ätit kvällsmat o Kasper e lagd..
Nu väntar vi in Therese o David, blir lite Bingolotto spelande ikväll :-) Alltid lika roligt..!! :-)

O så måste jag tillägga att jag har världens finaste o mysigaste familj.. E så glad att jag har dom.. Jag kan inte vara lyckligare än vad jag e :-)
Jag har det allra bästa.. :-)

O imorgon blir det mys med dom finaste sönerna...

Tänk att det e nyårsafton imorgon, vart har året tagit vägen...? Det här året har gått skrämmande fort...
O så mycket vi hunnit göra oxå :-)

O snart e det dags för en återträff i skolan oxå, blir kul.. Känns som om det var evigheter sen sist.. O pluggandet går fint, men det e mycket nu.. Det handlar om lagar o diagnoser - vilket e skiiit svårt, men förbaskat intressant :-)

Nä, nu ska jag o Jonas titta på Scooby Doo innan det e dags för Bingolotto :-)

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0