Fick ett mejl...

Besökte min mejl idag o hade fått ett mejl av en vän med en massa roliga bilder i, hahaha...
Så nu tänkte jag dela med mig av dem roliga bilderna :-)
Såhär kul kan man ha med mat av olika slag :-D


















För övrigt så blev det inte så mycket gjort här hemma idag...
Blev kaffe o mat tillsammans med barnen o vännen Jenny, det var trevligt..

O Kasper somnade tidigt idag o ca 19:15 kom Jonas o frågade om han fick lägga sig tidigare idag, för han ville lyssna på saga via hans nya cd-spelare som han fick i julklapp..
O givetvis fick han det, hahaha... Söt han e..!
Så nu ligger båda barnen.. Jag har pluggat o ska försöka mig på lite mera studier om en liten stund, men först blir det lite tv-tittande med risk för att jag "råkar" öppna en påsa popcorn.. ;-)

Har även pratat med vännen Eva i telefonen några gånger :-) Sååå skojigt, hon e bra rolig den där tjejen.. :-)

Nu blir det tv...

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0