Julhelgen...

Julen har varit fantastisk..

Vi har varit en sväng till min lillasyster Sabina o firat jul med min släkt..

Jonas väntar ivrigt på julmaten.. :-)

Fina lillasyster som vi var hos :-)

Min mamma..

Kasper som inte vill sitta i stolen, hahaha..

Julbordet o all mat :-)

Sen var vi hos Eva o Johan på den obligatoriska uppesittarkvällen, blev dock inga kort tagna av mig, glömde bort att jag hade med kameran.. Så lägger in dem bilderna som Eva tog :-)
Lite suddiga :-)


Julafton var vi hemma, vilket var lika bra med tanke på att fina Jonas blev dålig o kräktes igenom den dagen.. Tror dock inte att det var någon magsjuka.
Men vi fick besök av svärfar samt Martins bror Anders.. Senare på kvällen kom Martins bror David och hans Therese samt svärmor o hennes man Håkan..

Kasper myser med farfar..

Min lillasyster Sandra var här o mös med oss :-)

Kasper öppnar sitt morgonpaket innehållande bowlingset med roliga figurer..

O så kom Tomten :-)

Jonas överlycklig över sitt paket :-)

Kasper tog emot sitt paket men ville inte ha en kram av Tomten..

O så ville Tomten dansa efter klapputdelningen :-))

O Jonas fick en kram av Tomten innan han gick.. :-)

Jonas o några av hans paket :-)

Martin o hans bror Anders myser under julfilten, hahahahaha....


Juldagen var vi som vanligt hos svärmor o hennes man.. Dit kom även Håkans dotter med familj..
Jonas med hela munnen full av julgodis :-)

Martins bror David är jääätte glad :-D

Jonas med julklappen han fick av farmor Anette o Håkan :-)

O Kasper med julklappen från farmor o Håkan :-)


Annandagen var vi i Göteborg hos Martins bror Stefan.. Blev tyvärr inga kort tagna där heller, jag var alldeles för trött för att komma ihåg det.. Det tar allt på krafterna att fira jul :-)

O alla dessa dagar har varit fantastiska.. Jag älskar julen...
Dock har jag känt mig väldigt trött dem senaste dagarna, idag känner jag mig någelunda pigg... Skönt..

Då blev det lite bilder utlagda oxå :-) Nu ska jag o Jonas klä på oss o bege oss ut till isbanan med Michis o Thea, blir kul :-))
Sen i kväll blir det lugna gatan..

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0