Längesen....

Ja, nu har det nog gått en vecka sedan jag bloggade senast... Men jag har inte riktigt haft tid, jobbade som en tok förra veckan o denna vecka har jag bara njutit av att få vara med min lilla familj..

Har hänt en del i mitt liv det senaste, men det behåller jag för mig själv.. Men det jag kan säga e att det spelar ingen roll, jag orkar inte kämpa o jag orkar framför allt inte klaga..
Men nog fan suger det att behöva lägga sig för att det man vill inte passar sig just nu... Men men, jag kan bara hoppas att det blir en förändring i framtiden, mer kan jag inte göra.

O så e det tufft när man genomgår förändringar vare sig dem e positiva eller negativa o inte har någon att prata med.. O visst gör det ont att behöva känna sig så ensam...
Att inte ha någon att ty sig till... Att inte kunna få den där vänskapskramen... Ja, det gör ont...
Jag säger ingenting, jag gör ingenting för det tjänar ändå ingenting till...
Men det gör ont att inte kunna lätta sitt hjärta..!

För övrigt så har det varit en lugn vecka, har myst med 2 fantastiska tjejer o deras barn :-)) Tack Eva o Malin för att ni e såå fantastiska... Ni e guld värda..!

O så närmar sig vår Egypten resa med stormsteg :-/
Jag e sååå nervös, men har i alla fall tagit det stora steget o vaccinerat mig mot diverse sjukdomar.. O stackars Jonas som e såå spruträdd, honom fick jag hålla fast medan sköterskan stack honom, då känner man sig himla bussig :-(
Så i helgen ska det mysas med Kasper o tvättas en massa kläder, blir kanske en shopping runda oxå med fina Stina :-))
Jonas e hos min syster Sandra i helgen, o det känns redan tomt :-(

Nu ska jag återgå till teven o Martin... Får se om jag hinner med något blogginlägg imorrn, kanske några bilder oxå om jag får tid över :-)

Tjing..


Kommentarer
Agneta

Gumman du får gärna höra av dig om du vill prata, jag finns här!! Kramar

2010-12-04 @ 12:11:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0