Mycket nu :-)

Idag e det fullt upp med packning o handling osv... :-))

Har även varit i väg till farbror doktorn ang min huvudvärk som jag haft i ca 9 månader nu, han skulle ta en titt på provsvaren o sen återkomma till mig via brev. Men han hade en föraning om vad det kunde gälla, nämligen min sköldkörtel (vet inte hur det stavas) Han sa att om jag har problem med den så kan den ge mig sämre blodtryck vilket då ger huvudvärk o yrsel.. Så vi får väl se vad provsvaren säger sen..

Nu ska jag o Jonas i väg o handla... Stackars Jonas har varit sååå nervös inför resan att han blivit "sjuk", i går låg han med huvudvärk, feber o kräktes :-( Så han fick stanna hemma från skolan idag, han följde med mig till doktorn o sen tog vi en mysig fika på Nockes bara vi två, det var riktigt mysigt :-))

O jag tror att jag har packat allt nu, i alla fall det viktigaste, glöms det något så borde det gå att köpa där borta.. Så nu e det bara 16 timmar kvar tills planet lyfter :-/
Kan ju inte ljuga o säga att jag inte e skiiiiiiiiiiiit nervös nu :-/ o värre lär det bli...!!!!

Har ingen aning om vad som väntar mig, o lika bra e väl det.. Det enda jag vet e att det e utfärdat ett badförbud på 72 timmar pga den senaste hajattacken... Vilket inte rör mig i ryggen då jag ändå tänker bada i poolarna :-))
Jag har lovat min mamma att inte bråka med hajarna, så jag hoppas över det.!!

Nu måste jag verkligen kila, dags att handla in det sista från apoteket..!!

Tjing...


Kommentarer
carita

ha det nu jätte bra och bra att du inte bråkar med hajarna ,för jag villju ha hem er hela och friska allihopa,ha det bra och vila lite nu på eftermiddagen ,för resan blir tröttande ändå,stor kram och vi hörs när ni kommer hem

2010-12-06 @ 15:06:49
Erica

Ha en trevlig resa !!

Kram Erica

2010-12-06 @ 21:05:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0