Såååå roligt :-))

Igår var jag som sagt iväg med älsklingen samt vännerna Jeannette o Magnus.. O det var riktigt kul.. Tänk att ha så många olika affärer att gå i :-) Blev dock inte så mycket handlande, jag e rätt snål, hahahaha..
Men vi köpte lite till oss alla 4:a...
O hockeyn, var riktigt rolig :-) Helt klart roligare att se det live än på tv.. Kan verkligen tänka mig att åka fler gånger... :-) O jag tror att en viss liten Jonas här hemma skulle uppskatta det.. :-)

Idag sov jag ut, såååå skönt.. Sååå skönt att slippa ställa klockan..
O på f.m var jag o Kasper iväg en sväng till Ica, innan det var dags för lunch. O Jonas har varit ute o lekt halva dagen :-)
O så e älsklingen på jobbet.. Längtar tills han kommer hem ikväll, ska nog gräva ner oss i soffan med en bra film..
O imorgon bär det av till Grästorp, då ska vi till Martins ena moster Linda o hennes lilla familj.. Blir kul.. Dem har även en liten Agnes på 4 månader, så ska bli kul o lukta på bebis :-)

Nä, nu ska jag ordna lite mellanmål till Jonas, Kasper sover o jag ska städa o tvätta lite :-)

Tack Älskling och Jeannette o Magnus för en riktig toppen dag... Underbart.!! 

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0