10 dagar...

Nu har det gått 10 dagar sedan Kasper blev sjuk :-(
Jag o Jonas var o hälsade på Martin o Kasper på sjukhuset idag, jag hann knappt komma in innan tårarna kom.. Min älskade prins, han låg där i sängen, helt utslagen med 39 graders feber..
Han log inte, han sa inget, hans blick var tom - han tittade lite på oss emellanåt.. Jag höll honom i min famn, kramade honom hårt..
Jag ville inte släppa honom, jag ville inte gå därifrån.. :-(
Min älskade prins, varför e han så sjuk..?
Ingen vet...!
Men i morgon har Jonas en tid på Öron-Näsa-Hals o när han e klar där så ska jag prata med doktorn.. Jag måste få säga vad jag tycker o känner, o jag tycker att dem gör för lite..
Mitt hjärta gör ont, mitt hjärta e sååå skört nu..
Jag vill bara skrika rakt ut, det gör så ont..
Min älskade prins lider o jag kan inte hjälpa honom :-( Jag står helt hjälplös o tittar på..!
Jag känner mig tom med en enorm klump i halsen..

Här e en underbar bild på Kasper, som jag tog precis innan han började kräkas - samma dag som dem la in honom denna gången..!
Titta på håret... :-) Det står rakt upp på huvudet nu..!


Jag har städat här hemma idag, för att försöka tänka på något annat..
Men det hjälper inte..
Det gör så fruktansvärt ont.. Smärtan biter sig fast i mig - känns som om jag tappar luften ibland..
Det gör sååå ont..!

Tog lite bilder på barnen när vi var på KSS idag...
Dem finaste av prinsar..! Mitt liv..! Mina prinsar..!


Kasper ligger stilla o ger mig en plågsam blick med ledsen min, inlindad hand o med presenten från Jonas intill sig. Jonas sitter intill honom, leker glatt, äter bulle o lite chokladkaka o spexar framför kameran..

Nu ska jag strax krypa ner intill underbaraste Jonas o sova litegrann...

O tack alla ni som e sååå underbara o skriver så fina saker...
Tack..!

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0