Alla hjärtans dag.. :-)

Idag e det mysfaktor på hög nivå.. Alla hjärtans dag - kan det bli mer romantiskt än så..? :-)

Jag o Martin började dagen med en ordentlig storstädning, såå fint det blev här hemma... O nu väntar vi på vännen Jenny, hon ska komma hit på lite fika o sen ska jag följa med henne till lägenheten o städa :-) Kanske även blir till att flytta lite saker oxå... Kommer bli sååå fint när allt e på plats..
O ikväll blir det mys med Martin o Kasper..
Har försökt ringa Jonas nu på morgonkvisten men jag tror han sover länge idag :-)

Igår var vi som sagt hemma hos Jennys mamma o hennes Gunnar.. Såå trevligt.. Det var jag, Martin, Kasper, Jenny, Johan (Jennys bror) o Anders (Jennys vän)..
Vi åt tacos o drack gott..
Mycker prat o mycket skratt.. :-) Ja, några av dem har ju bara helt sjukt rolig humor alltså, hahaha..!
    Måste helt klart göras om.. :-)

O jag var duktig o tog med kameran, men tror ni att jag tog några kort?? Nä.. Jag kom på det när vi var på väg hem, hahaha.. Men men, jag får ta med kameran nästa gång helt enkelt..!
Blir ju en liten tjejkväll i Jennys nya lägenhet om bara någon vecka, så då slipper vi inte undan.. :-)

Nu ska jag fortsätt titta lite på teve med Martin o vänta in Jenny... Får skriva mer sen...!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG, till alla mina goa vänner...!  
:-)


Tjing..

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0