Blandade känslor...

Nu sitter jag i soffan med tårarna rinnandes längs kinderna..
Min underbara älskade Kasper e inlagd igen.. Igår kväll fick han 39 graders feber - vi gav alvedon o febern gick ner, sen sov vi gott alla 3..
I morse gick Martin till jobbet o jag o Kasper skulle bege oss till vännen Jeannette på lunch..
Men Kasper började morgonen med att kräkas o det har han gjort halva dagen, tilllslut ringde jag Barnmedicin på KSS för att fråga lite kring detta..
Dem ville att vi skulle komma in med en gång, sagt o gjort. Jag ringde Martin o han kom hem från jobbet o vi åkte in.
Dem har tagit blodprov på honom o det visade ingenting. Dem vill även ha ett urinprov som verkar svårt att få efterom Kasper inte behagar kissa..
Han har även dropp igen eftersom han blev såå uttorkad pga kräkningarna o för att han inte kunde få i sig vätska på annat sätt utan att det kom upp igen..
O nu ska han inhaleras var 3:e timma fram tills i morgon bitti, så får vi se vad doktorn säger på Ronden..
Så nu ligger Martin kvar där med honom..
Jag valde att åka hem eftersom Sandra o Jonas kom hem med tåget idag.. Jag behövde träffa Jonas o bara få gosa in mig i hans famn för en stund..
Bli omhållen av underbar o älskad kille som kramar mig hårt o säger att han saknat mig massor o att han älskar mig.. Min underbara Jonas...! Min stolthet..

Jag slits emellan barnen, jag vill så gärna ligga intill Kasper o klappa honom ömt, trösta honom när han e ledsen o bara finnas där för honom, samtidigt som jag vill vara med Jonas som jag inte sett på 1,5 vecka, få krama om honom o berätta hur mycket jag saknat honom o hur mycket jag älskar honom...
Vill bara att allt ska bli bra igen..
Min älskade lilla prins - bli frisk snart...!

Nu e mitt mammahjärta riktigt skört.. :-(


Mina underbara älskade prinsar...! Mitt allt, mitt liv, min kärlek...


Tjing..


Kommentarer
Erica

Näe Gumman, vad ledsen jag blir :(

Stackars Kasper som aldrig blir bra !

Hoppas alla får komma hem snart så att du får vara med dina prinsar, alla på ETT ställe, så att du får må bra igen..

Många kramar

2010-02-23 @ 21:23:25
Mixx

Älskade vännen min, han blir snart bra och allt kommer att åter gå till det vanliga igen.

Vi tänker på er massor och jag finns här om det är något.

Du är en underbar mamma och en stark person ;)



Love ya all <3

2010-02-24 @ 02:18:49
URL: http://mixia.blogg.se/
Anonym

krya på lillkillen!!! //pernilal med familj

2010-02-24 @ 09:51:12
angelica jonsson

ååååå nej vad ledsen jag blir nu,inte igen.

Men han är snart frisk och sitt vanliga jag,tänker på er.

kramizar

2010-02-24 @ 20:43:43
URL: http://ikamedtre.blogg.se/
Annfie

Krya på dig Kasper!

Kram till er alla!!

Kram från oss alla!!!

2010-02-24 @ 21:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0