Dagen i dag..!

Och igår :-)

Lite bilder från gårdagen... :-)
Lägg märke till allt hår Kasper har på huvudet nu :-)


O så bilder på 2 andra killar här hemma :-)
Kortet e lite ljust men fint :-)
Älskade Martin i sitt esse.. :-)

O David ville oxå vara med :-)

Hihi....
Det var lite bilder från igår det :-)


Dagen idag, har varit bra..
Kasper e piggare o e med o försöker skratta o så, så det e skönt..
Jonas har inte kommit hem idag, blir nog i morgon om min lillasyster Sandra lyckas boka biljetter någon gång, SJ:s hemsida e överbelastad så hon har nog suttit i över 1 timma o försökt boka..
Så nu håller vi tummarna för att hon lyckas snart, saknar mig tokig efter Jonas.. :-) Känns konstigt att inte ha några bilder på honom att lägga ut..?!

O lite annat som jag gjort idag e att jag gått igenom 6 kartonger med kläder - sparat lite som minnen o för att jag bara inte kan slita mig ifrån dem, resten ska iväg på bytesmarknaden..!
Blir kul..!
Här e det som ska bort...!

Kläderna e i storlek 50-110.. Blev en hel del faktiskt :-)
Duktig jag känner mig... Påsarna i bakgrunden e kläder som ska kastas..! :-(

O så har vi givetvis kläderna som jag sparat :-)
Blev 4 mindre kasrtonger..





O så lite bilder på vår fina prins....! :-)
Gladare idag...!





Tänk så söt man kan vara...
Nu hoppas vi på att medicinerna börjar verka ordentligt så han slipper svårigheterna med andningen o den fruktansvärda hostan..
Vore sååå underbart att få höra hans bubblande skratt igen...

Underbara Kasper, tänk vad glada vi e att du mår bättre nu :-)

Nu luktar det bajs här, o det e inte jag..
Måste kila..

Tjing..

 



Kommentarer
Anki

Så otroligt fina bilder!

Skönt att han verkar lite bättre.

Kramar

2010-02-21 @ 19:45:50
Jeannette Kovacs

Såååå himla skönt att se att lillen mår bättre!!! Usch man känner sig så maktlös när man ser hur han mår. Men...nu e han på bättringsväg. Snart går ingen säker igen.;),inga saker heller för den deleb=O... Kram kram . Ses snart! KRAM KRAM

2010-02-23 @ 11:04:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0