Det absolut bästa....

....jag har i mitt liv :-)

Mina fina prinsar förgyller verkligen min vardag.. Känner nästan panik inför att börja jobba igen o behöva vara ifrån dem..
Men jag vänjer mig vid det oxå, den dagen det kommer... :-)
      Jonas börjar bli bättre, febern e inte lika hög längre, han har ingen feber på dagen men på kvällen kommer den tillbaka litegrann..
O om febern inte kommer tillbaka innan i morgon eftermiddag, så får han åka till Stockholm, men minsta feber o han får stanna hemma..
Mitt hjärta e delat - den ena sidan hoppas att han ska bli feberfri så han kan åka iväg o den andra sidan hoppas att febern ska hålla i sig så jag får behålla honom hemma... Hahaha, hemskt av mig...
Han vill ju så gärna åka... :-)

O så lite bilder på det absolut bästa jag har..  :-)

Kasper har roligare med snöret till byttan än med klossarna som ligger där i, hihihi....


O så e man visst lite nyfiken oxå... :-)


O så har vi fina Jonas :-)
Som nu när han e feberfri - har fått nya krafter... Här e lite bilder på morgonens spex... :-)



Sååå charmig...
Nu sitter han i duschen o leker sen en stund tillbaka, Kasper vilar middag o jag väntar in att Martin ska komma hem från jobbet.. Jag måste iväg o hjälpa vännen Jenny lite i lägenheten... :-/ Jag kan ju inget sånt där, men jag ska allt göra mitt yttersta... :-)
Det kommer bli skit bra gumman... :-)

Jaha, då e kaffekannan med tillbehör i diskmaskinen, får väl bli en kopp te helt enkelt.. O mitt största problem hittills har varit att jag tappat bort mina älskade vantar i veckan... Har letat o letat som en tok..
O igår fann jag dem - jag hade glömt dem i vännen Jeannettes bil i tisdags, himla tur att jag inte tappat dem någon annanstans... Mina favorit vantar.. :-)
Fick dem faktiskt av Robert Lindell för några år sen :-) Han tyckte att mina dåvarande vantar var så himla fula, hahaha... O Robert ska till o bli pappa om bara någon vecka, tror jag.. Sååå kul ju...

Nä, nu kallar te-strupen hihi... Måste läsa lite bloggar nu medan jag har lite tid för mig själv...

Skickar en stoooor kraam till vännerna Anki o Robert som sitter hemma o njuter av deras senaste tillskott, saknar er massor o längtar sååå tills jag får träffa er igen.. O längtan efter att få träffa Alfred o Agaton ska vi inte prata om :-/ Såååå underbart söta ju... :-)
Vet ju annars en liten Alfred som blir 2 år i maj ;-)


Tjing... 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0