Feber..

I går kväll när jag skulle lägga mig så börjar Jonas gny inne i sitt rum, så jag gick in o tittade till honom. Han har feber, pendlar mellan 39-40... Stackarn...
Så natten blev livlig, Jonas la sig inne hos oss o gnydde o rörde runt :-)
O idag har han varit såå ledsen.. Han vill så gärna leka o göra allt som han brukar göra, o när han inser att kroppen faktiskt inte orkar så bryter han ihop...!
Nu ligger han nedbäddad i soffan o tittar på Cartoon Network.. :-)

Kasper har en ganska gnällig dag...
Han började dagen med förstöra sin sängmobil.. Jag hörde honom ligga o prata lite o sen hör jag en ordentlig smäll, jag går in, o där ligger han med alla sakerna omkring sig...
Jag gissar på att han har hängt i den.. Men tycker ändå att det e illa att den faktiskt gick av - lite trist oxå.. Vi använder ju den varje gång han ska sova, har vi gjort sen han föddes...
Men men, blir till att hitta på något nytt nu.. :-)
Vill ju inte köpa en ny nu...

O Martin borde komma hem om en stund, tror inte att han jobbar så länge idag... Ska bli skönt, då kanske jag unnar mig en liten promenad :-) Vore skönt..

O så lite bilder...:
Kasper e glad vid matbordet..

O så en del av Jonas :-)
Hans fina ögon.. I verkligheten så syns det mera, men dem e knallröda o alldeles glansiga.. :-(

Såhär ser hela bilden ut på min lilla sjukling....

Sååå sjuk min kille e...!
Hoppas så att han blir frisk tills på fredag, då kan vi gå till Öppna förskolan en sväng...
Mammas fina kille...!

Nu ska jag bädda ner mig intill Jonas o smutta lite på mitt goa kaffe :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0