Fullt upp....

I dag har det verkligen varit fullt upp...
När jag o Kasper kom hem efter att ha lämnat Jonas på dagis, så kom vännen Malin hit, sååå roligt.. Var riktigt länge sen sist nu...
O en stund efter det så kom vännen Ulrica hit o köpte 4 par byxor av mig, kan ej ha dem längre... Köpte dem efter att Kasper var född, o nu har jag gått ner så bra i vikt att dem helt enkelt blivit förstora...
O en stund efter det så ringde min syster, hon ville oxå komma hit.. Så det gjorde hon :-) hon tog även med sig Jonas från dagis, såå rart..
Här bjöds det på kaffe o en hel del skratt :-)

Sen när Martin kommit hem så begav sig alla 3 flickorna hemåt igen... Jag måste tacka för en väldigt trevlig dag :-)
Men min syster kommer hit en sväng igen, hon ska passa barnen när jag o Martin går på lite information inför Källeskolan... :-/
Ska bli intressant.. Vi vet dock inte vilken skola Jonas ska gå i än, vi ska nog titta lite på Gällkvistskolan oxå..

Annars har det varit en lugn o skön dag...!



Men som dem flesta nu, så behöver jag klaga lite på snön...

Självklart e det kul att snön äntligen e här, men det slutar ju aldrig snöa.. E riktigt svårt att ta sig fram med barnvagnen.. I morse när jag kom hem från dagis, så var jag alldeles genomsvett..
O det blir så himla trögt när dem först skottar åt ena hållet o sen åt andra, så när man ska korsa vägen så måste man försöka ta sig igenom en snöhög som blivit i mitten - vilket tar ca 5-6 försök, hahaha...
Jag blir galen...!
Men samtidigt så e det ju såå mysigt att se Jonas klättra omkring i snöhögarna...! :-)

Men som sagt, egentligen ska man inte klaga...
O nu när Jonas dagis tider e ändrade så kan man ju välja lite själv när man vill gå ut på dagen, dem dagarna som han e ledig från dagis :-) då kanske plogbilarna hinner skotta klart innan man beger sig ut..

Nu kom min syster, så ska väl vara lite social....

Tjing..

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0