Godmorgon..

Jag måste prata med Eva O ang Jonas dagis-tider.. Jag orkar inte detta springande fram o tillbaka till dagis.. O nu när det e sån snö ute, så tar det liksom inte 15 minuter till dagis längre, utan fram o tillbaka tar ca 1 timme..
O Jonas e ju bara ett barn, han måste ju få leka av sig lite, klättra i snöhögar o rulla i snön osv..
O så stör hämtningen ofta i Kaspers sovrutiner, så frågan e om jag kan förlänga hans dagar om jag kortar ner dagarnas antal per vecka...?
Har lämnat mitt nummer i alla fall, så nu hoppas jag att hon ringer i dag..

Här kommer ett gäng bilder på Kasper o hans jätte roliga lek, han sysslade med nu på morgonen..!

Hmm, hur får man upp denna påse i gåstolen.?

Måste stanna upp o le lite mot kameran oxå :-)

Ok, nöjd nu..?

Tillbaka till påsen, hur gör man nu.?

Om man tar iiii, ordentligt....

Nähä, men om jag startar gåstolen, så e det bara att glida i väg sen när påsen e uppe...

Såå, startad o klar - då gör vi brumbrum minen...

Nä, snart dags att ge upp...

Bara ett sista försök.... Ta iiiiii....

För er som undrar hur det hela slutade, så nä... Han fick inte upp påsen i gåstolen, hahaha...
Men det var ett sött försök...
I påsen ligger Martins termobyxor hihihi..!
O så kommer en bild på en riktigt glad kille, som älskar att leka med klossar o filtar - så här ligger allt runt omkring honom :-)

Nu ska jag kila vidare, hann inte med städningen igår, så får ta tag i det i dag istället..!
Men först en stooor kopp te... :-)

Tjing..


Kommentarer
Erica

Underbara Kasper!!! :)

2010-02-02 @ 09:05:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0