Grattis...och lite till..

GRATTIS.....
Stort grattis till våra vänner N & L som fick en liten flicka igår :-)
Sååå roligt...
Ska bli spännande att få träffa den lilla individen sen :-)







Ojsan, tror bestämt att jag upprör folk med mina tankar... Så kan det gå..!

Självklart tycker Jonas att det ska bli roligt o spännande att börja skolan, o jag vet att han kommer att älska utmaningarna :-)
Men jag känner mig inte redo i kroppen, eftersom jag inte kan förstå hur fort tiden har gått... Tiden har bara sprungit i väg..!
Men jag ska försöka njuta av våren så mycket jag kan... Då ska jag o grabbarna myyyysa massor...

Pratade med en vän igår, vars äldste son började skolan i höstas, hon förstod mina känslor o tankar, men sa att när man väl e där, så känns det bättre...
O jag tror det e så...
Jag tyckte det var läskigt när han skulle börja på dagis oxå :-) O det gick ju bra, hahahaha...



Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0