Hej igen...

Äntligen hemma.. :-)
Vi kom egentligen hem igår, men framåt kvällen så blev Kasper dålig igen så vi åkte tillbaka o kom hem för en stund sen..!
O det e inte så konstigt att lille Kasper mått/mår dåligt, stackarn lider av astma, lunginflammation o öroninflammation :-(
Nu har vi i alla fall fått nytt pencillin som ska göra susen, det ska han få 2 ggr/dag o sen har han sina 2 astmamediciner som han ska ha ca 3-4 ggr/dag.. O jag hoppas innerligt att han snart blir sig själv igen.. Däremot så har han börjat äta lite igen, har även provat pappas egenlagade mat idag - makaroner o kokt korv :-)
Han kanske inte var sådär jätte stor i maten, men kul att han ville testa o att han tyckte om det..!

Jag har hunnit med att köpa lite lördagsgodis o postat ett paket.. Nice..!

O nu så e svärfar här på lite kaffe o myser lite med Kasper, som snart ska få vila lite middag..!

Det var aldrig någon fara med Kasper, men det tog sååå hårt på mitt mammahjärta att se honom ligga där alldeles utslagen o med dropp.. Tårarna kom hela tiden - fastän jag försökte hålla dem inne..
Att det gör såå ont att se sina barn sjuka, jag riktigt kände hålet i mitt hjärta växa sig större.. Sååå obehagligt.!
Tänkte först ta kort på honom när han låg där i sjukhussängen, men jag ångrade mig.. Jag vill inte ha bilder på honom när han ligger så hjälplös o ledsen..
Skulle ändå inte kunna titta på dem utan att må dåligt..
O så har ju sömnen varit som man kan förvänta sig, o i onsdags låg jag i ett fruktansvärt migrän anfall - hittills det värsta jag varit med om.. Jag var helt borta.. Jag låg på sängen intill Kasper i flera tmmar o har inte ett enda minne av vad som hände runt omkring mig under den tiden..
Men men, blir väl så när spänningen släpper lite o när man ätit/druckit dåligt..!

Så natten här hemma mellan tors-fre var guld värd.. Då sov jag som ett litet barn :-)

Så nu ska vi bara rå om våran underbara älskade Kasper o så kommer fina Jonas hem från Stockholm idag, ska bli sååå underbart att få kramas med honom lite..
O så e det ju guld värt att Kasper o Jonas har en sån himla bra försäkring, så vi får pengar för våran sjukhusvistelse denna vecka.. Kan verkligen behövas med alla pengar som gått till bensin o mat osv..! 
Känns oxå väldigt bra med tanke på att läkaren sa att eftersom Kasper börjat sin astmakarriär på det här sättet så e det nog inte sista gången som vi e där... 
Då e det skönt med en bra försäkring..!

Här kommer lite bilder på Kasper innan vi åkte hem från sjukhuset..
Kolla in håret :-) Han börjar allt få lite hår nu :-)



O så lite bilder på sjukhuset o all snö omkring det, hihihi...




E ju sjukt mycket snö ute nu, hahaha...!
O var e staketet liksom, hahahaha...

Nä, nu ska jag surfa vidare o se om jag missat något när vi legat på sjukhus hela veckan...!

♥ O stooort tack till alla som brytt/bryr sig, rara ni e...

Tjing..

 

 



Kommentarer
Erica

Åååh vad underbart att ni är hemma igen,och att han är på bättringsvägen...stackars Kasper,klart han har mått SKIT med allt det där :(

Vi får ses så fort han e bättre så att jag får krama honom lite..:) Kram till er!

2010-02-20 @ 18:32:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0