Hej...

Jaha...
Nu har det varit lite dåligt med uppdatering från min sida, men vi har haft lite mycket..
Kasper har som sagt fått lunginflammation o hans tillstånd har blivit sämre. Så vi åkte in till KSS med honom o där blev vi kvar.
Han får mycket mediciner nu.. Tyvärr så fick inte både jag o Martin stanna, så Martin har sovit hemma men varit hos oss på dagarna. Men i natt så e det jag som sover hemma, Martin ville så gärna vara kvar o jag förstår honom. Så då åkte jag hem..
Känns inge bra alls att vara hemma, vill bara ligga intill Kasper.. Gör såå himla ont i mig när han har det så jobbigt o nu så e det framför allt hans andning som e besvärlig..
Det har varit en del tester o även en lungröntgen - den visade förträngningar i lungorna.. Han medicineras o har även haft dropp eftersom han vägrat äta..
Han e väldigt ledsen o har väldigt ont, så han får väldigt mycket smärtstillande.. I dag har han mest sovit..

Nu e vännen Jenny här o sällskapar mig o ska köra tillbaka mig i morgon bitti. Jag hoppas hinna dit innan Ronden går, vill gärna höra vad läkaren har att säga..
Känner mig väldigt hjälplös..
Gråter mycket... (när ingen ser)
Bara tanken på att han ligger där borta utan mig, gör sååå ont i mig.. Känns som om jag har mer kontroll när jag e där, fastän jag egentligen inte har det..
Men Martin e ju precis lika bra pappa som jag e mamma o självklart ska han oxå få finnas där för Kasper o trösta honom när han har det jobbigt.. Men som mamma vill man såå mycket..
Saknar Kasper, Jonas o Martin så det gör ont i hela kroppen.. Vill att Martin ska hålla om mig hela tiden, e såå glad att jag har honom.. Han får mig att le fastän jag innerst inne inte vill...
Han e fantastisk..

Nu ska jag titta lite på teve innan det e dags att sova..
Men nu vet ni i alla fall vart vi har tagit vägen.. O jag har ingen aning om när vi kommer hem.. Allt beror på Kasper o hans tillstånd...

O stort tack till alla er som brytt/bryr sig om oss...
Tack för att ni finns...!

Tjing..


Kommentarer
carita

tänker på er hela tiden,och hoppas att llla kasper blir bra fort,jag vet ju hur det är att sitta så där och du har rätt det är jobbigt och det sliter i en mammas hjärta ,när ens barn är sjukt,stor kram till dej tösen,hälsa till martin,och ge mormors lilla älskling kasper en stor kram och så hörs vi när du kan bamsekram från mamma

2010-02-19 @ 06:38:28
angelica jonsson

ÅÅÅÅ vad jobbigt,blev så ledsen när jag läste detta.

Jag om nån vet hur hjälplös man är när någon är sjuk.

Din lille kasper är snart frisk igen och busar med er.

Tänker på er i massor!!!

kram

2010-02-19 @ 09:08:27
URL: http://ikamedtre.blogg.se/
Eva

Nä men usch vad jobbigt. Hoppas att eran lille prins kryar på sig snart. Tänker på er!

Kram

2010-02-19 @ 10:04:00
URL: http://regeenas.blogg.se/
Anonym

2010-02-19 @ 15:08:14
Anonym

´Stackars stackars er och lille kasper, tusen styrkekramar till er. Vet hur jobbigt det kan vara :-(

2010-02-19 @ 15:09:05
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0